Tack för en trevlig helg!

Nu var långhelgen tyvärr slut, och efter många trevliga tillställningar. Vill passa på att tacka mina kära vänner för i lördags då det dracks en hel del bubbel... i alla fall av mig :) I övrigt var det en lugn tillställning med folk som skulle jobba, hade jobbat, var gravida, skulle bli gravida, skriva tenta osv osv. För mig och Em slutade kvällen däremot med en blöt utekväll på Nivå. Kanske ett litet inlägg om onsdagens grillfest kan publiceras av Majja(?), speciellt med en bild på det stooora fatet med kött. Det är riktigt så att det vattnas i munnen igen! En liten hälsning kommer här i alla fall från mina missar som efter lördagens fest var duktigt trötta och passade på att vila lite extra ;)

Katter

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för i lördags, en mycket trevlig kväll. Ska se till att följa med ut nästa gång. Vem vet om 2 veckor kanske.

2008-05-06 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0