Småbarn är högsta gradens smittbärare

Nu har det hänt igen! För andra gången under tiden av en månad har jag blivit förkyld. Jag som aldrig blir förkyld annars! Vad kan detta beror på då? Jag har ändå sovit ordentligt, ätit ordentligt varje dag, inte festat för mycket, inte haft på mig för lite kläder eller suttit på kalla stenar. Jag har kommit fram till svaret. Detta beror nämligen på att jag har gosat med Isas lilla charmtroll till dotter. För andra gången i rad, förra gången jag var sjuk hade jag gjort detsamma. Jag börjar se ett mönster i detta. Inte så kul, man kan ju inte riktigt låta bli med en sådan sötnos! Men o andra sidan kanske jag inte behöver låna hennes napp och få pussar på munnen :/ Ett konstaterande är i alla fall att småbarn är högsta gradens smittbärare. Ett annat konstaterande är att jag INTE har tid att vara sjuk! I kväll kommer Sany från Kristianstad och på måndag börjar nya jobbet. Önska mig Lycka Till! 

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Gaby

Lycka till gumman! Inte för att du behöver det, du är ju grym!
Puss

2008-05-16 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0