Mogen nog att prata pension

Fick fnatt igår när jag var på stan och köpte till min förskräckelse ett kakfat i tre våningar på Indiska. Jag misstänker att detta ger mig så många vuxenpoäng att jag snarare står med ett ben i graven än är "mogen nog att prata pension". Idag har således muffinsbakning tagit all min tid, en guldgruva för den baksugne är http://www.dagensmuffin.com  där hittade jag tre recept som jag ändrade lite efter eget behag. Att jag aldrig kan följa ett recept till punkt och pricka är en allvarlig sjukdom jag lider av, troligtvis har jag ärvt den från min stackars mor.



Kakfat från Indiska med: (uppifrån och ner) Härliga sommarmuffins med hallon och lime. Chokladmuffins med rosa topping. Nyttiga frukostmuffins med äpple, kanel och havre.

Det här var riktigt ansträngande, återhämtning iform av en tupplur känns just nu oundvikligt!

Maja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det såg riktigt smarrigt ut, fint fat oxå, du skall nog botanisera hos farmor!!!! Vänta bara till din far, "kakmonstret" ser detta!!! Ha de! Pannkisarna såg oxå goda ut........lite regn bara så skall morsan fixa blåbär....

2008-05-29 @ 13:53:11
Postat av: Tessan

Vilken baktant du é, det ser ohyggligt smarrigt ut.

2008-05-30 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0