Jobb var det ja!

Känns så himla bra nu helt plötsligt :) Tänk vad saker och ting kan förändras såå fort! I förra veckan ringde min kontakt upp mig och sa att det var jobb på G. Vi träffades och jag sa att självklart är jag intresserad. Fick en intervju inbokad igår och idag innan lunch fick jag besked. Börjar redan den 19e maj :) Jobbet är ett sommarvikariat som produktionsledare i ateljén på ett av våra större klädföretag här i landet. Ni som känner mig tror jag vet vilket! Tänker hålla det lite hemligt här på bloggen, man vet aldrig vem som tittar in. Är i alla fall precis det jag vill o det känns kanon! :) Finns även goda chanser till förlängning efter augusti då vikariatet går ut, så bara att ge järnet hela sommaren nu. Blir med andra ord inga sommarkurser och ingen solbränna för min del! Men vad gör det.... ingen hudcancer och inga mer lån hos CSN ;) 

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Isa

grattis grattis:) va roligt....blir jag inte ensam o jobba hela sommaren då. kan ju njuta av den lediga tiden samt att man äntligen får pengar... puss o kram

2008-05-07 @ 20:17:07
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: sogol

gud vad kul gumman, massa grattis..ja vet iof inte vad ateljen e å vad du ska göra men grattis:) kram

2008-05-08 @ 01:32:13
URL: http://sogol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0