Hej och hå

 vad tiden går.........


Hela helgen har bara flugit förbi, i lördags blev det fest hos tina som ni kan läsa nedan, dock blev det inte lika mycket bubbel för min del då jag som ni vet har extremt lätt för att få migrän nu för tiden. Trist men sant... Igår spenderade vi i stort sett hela dagen i slottsskogen med både grillning och en närmare titt på djuren, fick även skåda de nyfödda små älgkalvarna som snällt låg och solade och visade upp sig för allmänheten, såå söta borde ni om ni har vägarna förbi åka och kika.

 Idag har vi varit runt lite här och där, bland annat på mitt jobb som jag så snällt skall gå tillbaka till nu på måndag efter ett långt glapp med både studier och mammaledigheten, sen bar det in till P jobb och åt och passa sen på att gå en sväng på stan. Väl hemma har vi varit ute och lekt sen vart med grannen i stallet och till sin förtjusning fick mitt underbara monster både klappa samt sitta uppe på hästen med ett stort leende på läpparna.

Imorron blir det en härlig liten fika på eftermiddagen med i alla fall 3 av oss här från luftslott, skall bli roligt..syns då gott folk


Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Tessan

Snart så kommer jag hem då blir det fika träffar varje dag. Tills dess ha så trevligt utan mig =(

2008-05-06 @ 09:25:53
Postat av: Majja

Vi kanske kan köpa lite härlig frukt i Saluhallen och sätta oss på närmaste gräsmatta?! Både gott, billigt och nyttigt kan helt enkelt inte bli bättre!

2008-05-06 @ 11:27:05
Postat av: Eva (Majjas mamma)

Hej kan inte låta bli....migrän....hade jag i en massa år.......men inte nu! Testa att vara försiktig med choklad, rödvin, fläskkött och skaldjur...låter skit-tråkigt men du behöver ju inte frossa i det eller äta allt vid samma tillfälle. Å rödvin skall det vara "dyra" viner, dessa har mindre syra (kolla syrabarometern) Lycka till!!! Hälsningar Mamma Eva

2008-05-07 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0