Godmorgon

För att förvåna även mig själv är jag inne på bloggen o skriver på morgonen innan jobbet :) Sitter o äter en fjuttig  frukost  bestående av två knäckebröd med Bonjour purjolök färskost på. Kanske lite gröt skulle kunna gå ner också. Har ju inte fri frukostbuffé på nya jobbet som jag hade på Byrån. Tänk vad bortskämd man har blivit! Måste skärpa mig o köpa bättre frukost hem nu. Önskar mig en mixer att göra smoothies i, får nog bli för juni lönen. Nu ska jag i alla fall gå o hämta tvätten som har hängt från i går innan det är dags att göra sig klar för dagen. I eftermiddag blir det after work med nya jobbet, ska bli skoj!

Ha en skön dag på er!

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Ja nu får du allt skärpa dig, du vet väl att frukosten är dagens viktigaste mål?!

2008-05-25 @ 13:09:23
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0