Första dagen på nya jobbet...

... är avklarad. Efter att ha fått MASSOR med ny information och tagit i hand med ungefär 50 nya medarbetare är jag faktiskt rätt trött i huvudet! Undrar hur många namn jag kommer ihåg i morgon!? Då har jag ändå inte hälsat på alla. De andra 250 st tyckte min arbetsledare inte var lika nödvändiga... för mitt eget bästa. Förmodligen hade hon rätt. Faschinerande är att ca 80 % av dessa 300 medarbetare på ett huvudkontor är kvinnor! Förutom någon chef här o där... typiskt eller hur? I vilket fall som helst så har dagen gått bra! Kommande veckor kommer vara mycket att lära sig, men så är det ju alltid när man kommer ut på nya ställen. Känner mig lätt välförtjänt av middag hemma hos mamma idag :)

Hej svejs!

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Låter som det gått bra för dig idag då!? Berätta gärna mer om vad du gör när du har kommit igång lite mer! Kram

2008-05-19 @ 20:03:09
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0