Då var det dags....

..igen för en liten rapport, då veckan flugit förbi så snabbt att jag inte hunnit med internet överhuvudtaget.
Som ni flesta vet så var det min första arbetsdag sen 3 år tillbaka ungefär, och om jag skall vara helt ärlig så gick det lättare än jag trott. Veckan har egentligen enbart bestått av jobb och åter jobb sen hem o myst med mitt lilla charmtroll som även lyckats smitta mig med sin förskylning som aldrig verka ge sig.  I helgen  var jag inne i stan med min kära mor och min lillebror och såklart mitt lilla monster och kolla Göteborgsvarvet då min sambo/hennes far var med och sprang, stötte även på tina en sväng. Göteborgsvarvet är inget jag nånsin skulle utsätta mig för men riktigt duktigt för de som ger det ett försök:)
Efter stan blev det grillning med två andra par plus alla barnen så det var mysigt och mycket skoj och stim, då vi var 6 vuxna och 5 barn så det säger väl sig själv :)
Idag blev det en visit hos mamsen och åt middag och på väg hem åkte vi förbi och kika på dagiset som min prinsessa skall gå på till hösten, och får faktiskt lov att säga att det löste sig bra ändå, då vi fick reda på att hon inte fick plats i vårt område för ett tag sen och utökade till andra områden.

ha en underbar kväll

Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Låter som du haft en trevlig helg!

2008-05-18 @ 20:25:15
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0