Bikini

Jag behöver en ny bikini i sommar, sitter därör och funderar på om jag inte ska satsa på en klassisk svart sak. Tyvärr har jag lie krav som måste uppfyllas pga av vissa kvinnliga attribut... Tycker att helterneck är snyggast, men om jag ska klara av det måste bandet runt nacken vara brett, ett smalt skär bara in i huden och skapar onödig plåga.

Hittade några fina på www.LaRedoute.se , vad tycker ni?

  

379,-                            329,-                           599,-

Eller är det tråkigt med en svart enfärgad bikini? Ska jag satsa på färg och mönster istället?

Maja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Toppen i mitten var väl bra och byxorna till höger, ha ha Lycka till, du e lika fin i allt du köper.

Morsan

2008-05-07 @ 08:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0