Vasaloppet eller en weekend i Barcelona?

Eftersom jag och Majja nu har undersökt all info man behöver veta inför vår Vasaloppsdebut har vi också kommit fram till att den totala kostnaden ungefär går att jämföra med en weekendresa till Barcelona. Skulle man lägga ut frågan vart folk helst vill lägga sina pengar så tror jag helt klart att en 80-90 % skulle säga Vasaloppet.... ja menar Barcelona... äsch det är väl inget!! Det är ju dessutom mer miljövänligt att åka buss upp till Sälen än att flyga ut i vida världen. Har man hälsan i åtanke kommer vi få massor av nyttig motion under året... i jämförelse vad vi kommer få i Barcelona... där vi troligen bara kommer att sippra massa alkoholgifter hela helgen. Tänkt också på vilka avgaser som finns i storstaden, det är ju fruktansvärt!! Det går ju inte ens att jämföra med att få vara ut i friska luften i Dalarna en hel dag. Pricken över i:et är väl också att vi kommer vara extra snygga inför beach 2009 ;) Efter den här utläggningen tror jag definitivt att vi fick med oss de sista 10-20 % som är lite tveksamma. Eller?

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Jag blev iaf övertygad ;)

2008-03-25 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0