Vart tar tiden vägen?

Det är redan påsk, vad tiden rinner iväg.... Snart ska jag börja jobba igen, ångest :)
Nu är det barnfritt här hemma, då min underbara dotter åkt med mormor till landet och ska vara utan sin mamma i  hela två dagar.....hmmm undra vem som kommer ha mest ångest.
stackar lilla svea hoppas hon kommer hem i bättre form imorrn.... en liten tanke till henne från mig..

Har även förberätt maten för tjejmiddagen imorrn, ni ska bara veta vad gott det kommer bli.
På listan står:
fläskfile och potatisgratäng med sallad ( garnerad med mozzarella och färsk basilika)
fruktsallad med vaniljsås till efterrätt samt lite snacks efteråt bestående av olika ostar med tillbehör.
Så nu får ni se till att pallra er hit i tid imorrn :)

Heja Frölunda!!!!!     Nu måste de bara vinna idag.
 
ha en underbar kväll allesammans

puss o kram
Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter helt underbart :) Ser mkt fram emot den här kvällen!!!

2008-03-20 @ 20:13:09
Postat av: Majja

Kan inte vänta, låter smarrigt! Ska inte äta på hela dan så att jag kan klämma i mig extra mycket gott!

Ses snart!

2008-03-21 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0