vänskap vad skulle man göra utan den?

En bestående vänskap är något av de viktigaste som finns, utan den skulle det vara oerhört tråkigt att gå igenom alla stunder man får uppleva i detta liv, glädje som sorg.
 
En vän är en person som stannar när andra försvinner och hjälper till att leda en in på rätt spår när man är vilse.
Ni är just sådana vänner som jag vet alltid kommer finnas vid min sida och som jag också kan berätta allt för.

Det är ni som jag kallar för mina närmsta vänner.

Tack för att ni finns

Ni vet vem ni är så nämner inga namn.

puss på er

Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad söt du är vännen :) Ni vet att ni är mina älsklingstjejer också!! ;) Puss

2008-03-18 @ 17:33:18
Postat av: Anonym

Åhh nu blir jag ju tårögd, e du inte världens gulligast. Puss på dig hjärtat

2008-03-18 @ 23:18:56
Postat av: sogol

nu känner jag mig lite utanför, har ju haft den diskussionen med er massa gånger..ja kommer alltid finnas där för er oxå

2008-03-19 @ 02:26:51
URL: http://sogol.blogg.se
Postat av: Majja

Kom precis hem från sälen och såg detta underbara inlägg, värmde mitt hjärta! Puss

2008-03-20 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0