Tyngden på dalskidan älskling!

Nu börjar träningsvärken komma efter gårdagens flåsande runt spåret och på gymet, men när jag väl har kommit igång brukar jag slippa träningsvärken. *håller ut* 

Alltid lika segt att komma igång efter ledighet, sitter här efter lunch och somnar nästan. Istället för att förbereda torsdagens förhör kommer jag på mig själv med att slösurfa, allt för att slippa antränga lilla knoppen. "Minsta motståndets lag" heter det väl, vilket nog är den lag som jag tar allvarligast på, bortsett från mord och sånt då...

Dags att inkubera mina membran med antikroppar så att jag får mina resultat någongång, vill ju inte göra min handledare besviken!

Nu snöar det igen, härligt tycker jag! Synd bara att man inte bor i närheten av berg och utförsåkning...

Glöm inte mössan när ni går ut, ni vill väl inte förkyla er ;)

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Var du verkligen ute o sprang... på riktigt?

2008-03-25 @ 14:06:31
Postat av: Majja

Nu blir jag ledsen, klart jag va ute o sprang! T.o.m jag måste nog börja springa om en Svensk klassiker ska kunna genomföras! Man får väl inte cykla Lidingöloppet?

2008-03-25 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0