Tentaångest!

Oj oj oj stackars mig, det e inget roligt liv jag lever nu. Uppstigning klockan 08.00 för att gå till skolan och plugga, sätter mig i biblitoket på min vanliga plats och sitter där tills klockan 19.00 när jag beger mig hemåt. Två raster under dagen får jag tillåta mig själv en halvtimmes lunch vid 12 och en 15 min fika vid 15.
När jag äntligen beger mig hemåt så blir det en 3h break för att laga mat och nån timma framför tv:n. Går och lägger mig runt 22.30 för att åter ta upp pluggandet klarar nog av 1,5h läsande innan jag somnar med min högst intressanta bok om "Kapitalskyddet i Aktiebolag" (en av de 6 böckerna jag ska läsa) på magen.  ZZZzzz
Vaknar upp mitt i natten kallsvettig av ännu en mardröm.... Men han var ju faktiskt i god tro enligt § bla bla bla.
Och som om inte min misär vore tillräcklig så är dom så jävliga att dom lägger tentan på lörd morgon klockan 08.00.  Är det mänskligt? Jag tror det står inskrivet i mina genetiska koder att min kropp och hjärna inte skall fungera så tidigt.
Så vet inte riktigt va jag söker nu sympati, uppmuntran eller nån som helt enkelt sparkar mig i häcken och säger åt mig att skärpa till mig och fortsätta kämpa men just nu står jag på gränsen till sammanbrott.

Tessan signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Been there, done that! Kan bara säga kämpa på, så slipper du gå igenom samma helvete igen! Puss

2008-03-27 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0