Svältande flicka

Lider för tillfället av svår hunger, har därför ägnat senaste kvarten åt att skriva ut recept från internet, här är några:

Wraps med grillad lammkebab och kryddig sallad från Jamie Oliver på Tasteline

Asiatisk barbecuekyckling

Falafel i grillat tortillabröd med myntayoghurt

Lammköttbullar med getostsallad

Lax med färsk sparris och vårprimörer från Per Moberg

Hmm, lite annorlunda mat mot vad jag brukar få sug efter, jag är helt beroende av italiensk mat. Kanske kan förklara mitt underliga matval med att jag även är sugen på öl, tror nämligen att alla rätter ovan passar ypperligt med en (eller flera) kall öl!

Vad ska ni äta i helgen?

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0