Nyttig vecka

Nu trodde ni säkert jag menade att träna mera och äta nyttigt, men tyvärr så var inte fallet..... Kanske borde jag tänka på det och gå ner si sådär 15 kg.. skämt åsido.

nä med nyttig vecka menade jag att jag har just genomgått hjärt- och lungräddningskurs för barn, genom röda korset vilket var väldigt intressant och nyttigt må jag säga.
Detta borde vara grundläggande för alla föräldrar och givetvis för andra människor också, för att försöka hjälpa till att rädda liv vid eventuella olyckor som kan tänkas uppstå innan sjukvårdpersonalen är på plats.

Har även lyckas söka lite fler jobb och ska nu försöka sätta mig ner och lägga schema för hur jag vill jobba nu när jag snart inte ska vara hemma längre med mitt lilla underverk.
Nu är det snart dags för pappsen att ta över att vara hemma och försöka se till att hemmet inte faller samman och att det finns ren tvätt och att lillskruttan mår finemang.
Hur nu detta ska gå får jag  nog återkomma med :)

ha en underbar dag i det vinterfina landskapet

Isa signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0