Kaffe intravenöst

                                 image63

Jag är i desperat behov av kaffe, kan man injecera det? Jag menar så att jag slipper dricka kaffet som finns här på Berget, smakar verkligen skit!

Idag är en riktig tråk dag, har lagt in ett enda sopigt inlägg här på bloggen, inte har jag uträttat mycket nyttigt heller... Ska ha tenta på min introduktion till examensarbetet imorgon, men har inte ro nog att förbereda mig...

Ska man kanske släntra ner till Pressbyrån och köpa sig en kopp riktigt kaffe kanske?! Vet inte om jag orkar...

Köpte nya träningskläder igår, kändes kul då! Men idag, när jag inser att jag måste svettas i dem, känns det mindre kul. Undrar vad som hände med min Vasaloppsinspiration som fyllde mig igår? Tappade jag den på bussen hem från våffelorgien hos Tina igår? Någon vänlig skäl som sett den kan väl kontakta mig, hittelön erbjudes!

Maja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0