Jag klarade det!

Kom precis tillbaka från mitt förhör, som faktiskt gick över förväntan! Mycket tack vare min examinator som älskar att hålla låda, vilket innebar att jag behövde prata mycket lite!  Men jag måste faktiskt klappa mig själv på axeln och erkänna att mina svar var bra och rent av smarta, jag kanske inte är så tokig ändå!

Jag har varit väldigt negativ tidigare i veckan, men det får vara slut på det nu, solen skiner och jag ska snart träffa en kompis för en fika/lunch här på Berget.

Avslutningsvis kan jag bara säga:  -Go Isa, du kommer klara intervjun galant!

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Gött att du klarade, grattis eller vad säger man!? :)

2008-03-27 @ 10:37:29
Postat av: Tessan

Bra jobbat!

2008-03-27 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0