Intervjun avklarad

Nu var intervjun avklarad och det gick galant rent ut sagt, kändes riktigt bra :). Nästa vecka får jag reda på om jag är en av de tre som tas ut för djupintervju. Hoppas, Hoppas?.. Då är jag ett steg på vägen av alla mina drömmar, som i och för sig är rätt många. Men en resa till Thailand vore inte omöjligt nästa år om så vore fallet.
Lite peppning till dig Tessan, tänkt på att det snart är över då är det ett minne blott, alla dessa tenta pluggningar och vi kan börja leva igen utan att vara luspanka. Tycker det är starkt jobbat Majja och Tina att redan kolla upp och eventuellt anmäla sig till vasaloppet :) dock är jag inte lika entusiastisk, har ju som ni vet aldrig stått på ett par skidor och som det ser ut just nu lär det inte ske inom räckhåll för att ens tänka tanken att genomföra detta lopp. Men lycka till jag hejar på er såklart.
Tänkte även passa på att be om ursäkt för mitt inlägg om vänskap om det uppfattades på fel sätt, anledningen till att enbart 3 namn nämndes inom min närmsta vänkrets är just för att de var just vi fyra som startade denna blogg och som jag ville sända en liten extra peppning för att vi faktiskt tagit tag i en av alla våra idéer.
ha nu en underbar kväll på er alla

 kram kram

Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror på dig, lätt att du går vidare nästa vecka!!! :) Skulle va perfekt med nystarten o nya lägenheten o allt. Kram på dig

2008-03-27 @ 21:45:09
Postat av: Majja

Så himla kul! Hoppas verkligen att du går vidare! Tack för peppningen! Puss

2008-03-27 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0