Inte längre oskuld !?

Det va en rubrik som säkerligen fick er konfunderade, men då måste jag faktiskt erkänna att jag syftade på att detta blir mitt första blogg inlägg någonsin. Hur det står till med min oskuld på andra fronter låter jag förbli osagt.


Så hur har min dag sett ut...Träffade min grupp vid 10.00 för att skriva vår högst intressanta uppsats om "hur man redovisar CSR och hållbarhet i årsredovisningen".  En riktig nagelbitare jag lovar att ni ska få ta del av den när den är klar, vilket för närvarande känns avlägset.  Det blev en kort skoldag och jag begav mig istället till IKEA och A6 köpcenter. Blev mestadels lite inhandlat krimskrams till helgens cocktailfest. Blir ett nytt besök imon måste nämligen inhandla en ny mob eftersom den gamla gett upp.


Så jag funderar på den här, va sägs ???


Kram



Kommentarer
Postat av: Majja

Men är det inte Tessan som äntligen behagar dyka upp! Kul att vi alla är samlade, va orolig ett tag att vi bara skulle bli 3.

2008-03-13 @ 08:21:28
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Majja

Mobilen ser förresten väldigt fin ut, kör på den!

2008-03-13 @ 08:22:11
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tina

Väldigt stilig mobil må jag säga! Kul att se dig här också Tessan. Synd att vi inte hann ses sist du var hemma bara :( Men vi ses ju till påsk när du kommer hem!!

2008-03-13 @ 09:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0