Hem och lycka

Tänkt att äntligen få känna lycka och ett lugn när man kommer hem :)

Nu är flytten klar och vi har kommit iordning riktigt ordentligt i vår nya lägenhet som bara är sååååå underbar, kan inte bli bättre.
Veckan har börjat riktigt bra.....

Förändringar börjar alltid med små saker sägs det. Så nu även om veckan precis har börjat har jag hunnit anmäla mig till tentan jag missat samt försökt göra klart kompletteringen som har blivit liggande tok för länge!!  plus att jag hunnit tjuvstartat att söka nya jobb. Måste nästan berömma mig själv för det jag åstadkommit.

Så nu hoppas jag om sömnen infinner sig få sova oavbrutet till i morgon bitti och att få vakna utvilad. Detta är nog alldeles för mycket begärt när man har en dotter som är en riktigt liten nattuggla men vad gör man inte för de små liven :).
 
god natt och hoppas ni andra får en härlig nattsömn

Isa signatur


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är så glad för din skull vännen! Det var ett kanonfint område så du ska vara supernöjd :) Jag o Majja har redan registrerat oss i kösystemet ;) Bra jobbat av dig att du också tagit tag i allt annat! Puss

2008-03-11 @ 23:54:45
Postat av: Majja

Bra jobbat! Ibland är man värd lite extra beröm! Hoppas vi blir grannar snart ;)

2008-03-12 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0