Händelserik dag eller kanske inte........

ja så var man här i träsket igen :)
Här har varit en händelserik dag med mycket skrik.... först till bvc med gallskrik hela vägen dit för att ordentligt kolla så att inget var fel på min kära dotter, då hon skrek lungorna ut sig igår kväll . Hon skulle enbart sova på sin kära mamma som var helt slut, by the way. Pappa såklart var inte acceptabelt för lilla madam som har en ordentlig vilja må jag säga.
Efter bvc bar det iväg och handla så man kan äta här hemma, kanske vore smart då jag oftast går utan att äta hela dagarna förutom frukost ibland,:) vet att jag kommer få skäll av dig tina hehe..... 
Efter detta iväg en snabbis till öppna förskolan, tänkte det var smart  att hon lekte av sig lite innan vi skulle åka och äta hos hennes käre far.
När vi väl skulle hem så var det total kaos, ungen skrek hela vägen hem helt hysterisk, börjar undra alltså om det är vår bil det är fel på eller om hon faktiskt är så aktiv att stillasittande inte är något alternativ.

Och till råga på detta så har jag blivit sjuk :(

dagen kan bara bli bättre :)

kram kram

Isa signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0