Gymping!


Precis hemkommen från ett Step pass... Och jag har faktiskt gjort framsteg sen förra veckan, den här gången stannade jag ju trots allt hela passet och stormade in ut mitt i passet sur som ett bi. Dock såg jag nog precis lika löjlig ut den här veckan. Men övning ska ju visst ge färdighet så jag tänker minsann inte ge upp.

Underligt det här att man aldrig går ner i vikt bara. Hmm kan det va chipsen, alkoholen och godiset kanske, eller Kniiiper jag helt enkelt inte tillräckligt.

Får väl se hur proffsen gör det...

http://www.youtube.com/watch?v=BUKaMVfMkSA

Jag vill varna känsliga tittare att följande klipp kan anses stötande.

http://www.youtube.com/watch?v=-z-UxEZ6yA0


Svettiga Kramar


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha ja, var också på Step i veckan och det krävs sin teknik måste jag säga! Den första länken gick inte att klicka på... den andra... ja vad ska jag säga om den... hmm

2008-03-18 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0