Guldnyckeln

Vill bara tala om att min goa och söta vän Gaby var en av pristagarna som tog emot skolpriset i Guldnyckeln igår. Bidraget heter Sunny Single och de är från AcadeMedia i Stockholm. Såå glad och stolt jag är, GRATTIS vännen!!! ;)

"Guldnyckeln är en gammal anrik tävling där vi uppmuntrar företag och reklambyråer att producera kommunikation som är resultatorienterad och med kreativ och strategisk höjd. Detta är den enda tävlingen inom reklamvärlden som belönar strategi, kreativitet och resultat."

Tina signatur                   



Kommentarer
Postat av: Gaby

ÅÅhhh gumman!
Tack så mycket! Jag är så lycklig! Kommer leva på detta ett tag ;)
många kramar!!

2008-03-14 @ 11:42:15
Postat av: Majja

Grattis Gaby!

2008-03-14 @ 12:06:13
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tina

Gaby kommer ner snart o hälsar på då får ni träffa henne också :) Kanske t o m till min hemflyttningsfest!!

2008-03-14 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0