Förvirrad!!

Helt otroligt hur mycket som kan hända inom loppet av en timme på vägen hem från jobbet! Tränade spinning direkt efter jobbet, vilket för övrigt var otroligt skönt! Så hungrig och utmattad gick jag på den bussen jag antog var Blå Express. Det kunde inte bli så mycket mer fel!! När bussen väl började backa ut från sin lilla ficka såg jag till min fasa att Blå Express visst var bussen brevid. Jäkla skit! Kunde inte göra så mycket annat än att sitta kvar o hoppa av på första hållplatsen som var Hjalmar Brantingsplatsen och sen ta vagnen tillbaka. Väl tillbaka på Nisse terminalen har jag 25 min väntetid så jag köper yoghurt och lite godis som plåster på såret. Småskrattande ringer jag också mamma och berättar vad som har hänt. När rätt buss väl kommer känns det också genast lite bättre! Allt gick jättebra och jag småsov hela vägen hem. Frid och fröjd tills jag skulle gå av och inte hittar min träningsväska... den é inte där! Panik!!!! Vad har jag gjort... jo jag har nämligen glömt min träningsväska på Nisse terminalen... samtidigt som jag småskrattande gått på den rätta bussen och berättat om missen för mamma. Hur förvirrad är man inte då!? Som tur var löste sig allt efter att jag med andan i halsen fick tag på en tjej i den närliggande Pressbyrån som tog hand om väskan över natten. Phuuu....

Man kan inte annat än att skratta åt saken och konstatera att det ändå är lite humor i hela situationen! :) Så trevlig kväll på er, jag ska i alla fall försöka göra det bästa av det lilla som är kvar!

Kram

Tina signatur     


Kommentarer
Postat av: Majja

Din stackare, men det låter som det löste sig tillslut ändå! Spinning eller annan träning också för den delen kan göra en förvirrad...

Godnatt

2008-03-12 @ 22:03:01
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0