En svensk klassiker

Igår var det påskafton och jag var hos Majja och Dany och avsmakade en utsökt middag, en fantastisk efterrätt och till det rött vin och sex olika sorters öl. Ni ser ju nedan, man kan inte vara mer än nöjd! Efter några öl kom diskussionen om att jag och Majja ska göra en Svensk klassiker åter igen upp. Denna gång tror jag till och med att vi kom ett steg längre genom att bestämma att den kommer att genomföras under år 2009 med start  i mars skidandes i ett 90 km långt Vasalopp. Shit, vad kommer vi egentligen ge oss in på!? Men jisses vilken utmaning det kommer att bli. En extra stor dos självdisciplin är att önska sig i födelsedagspresent!! :)


För att ni verkligen ska förstå vad vi kommer att ge oss in på och ge oss massor av motivation under året består en Svensk klassiker av:

  •  Vätternrundan, 300 km, på cykel.
  •  Vansbrosimningen, 3 km.
  •  Lidingöloppet, 30 km löpning.
  •  Engelbrektsloppet, 60 km, alt. Vasaloppet eller Öppet Spår, 90 km, på skidor.

  • Tina signatur


     


    Kommentarer
    Postat av: Majja

    He he nu kör vi! Toksnöar ute så på med skidorna och börja träna, det ska iallafall jag göra!

    2008-03-23 @ 23:20:20
    Postat av: Therese

    Det va ambitiösa planer, hade ni fått i er både ölen och vinet innan ni kläckte den.

    2008-03-24 @ 10:36:12
    Postat av: Tina

    Det här är sannerligen inget fyllesnack! :P

    2008-03-24 @ 13:09:14

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0