Dilemma

Tisdagmorgon, ögonen envisas med att ramla ihop hela tiden - hoppas ingen ser här på jobbet. Kaffet från automaten i fikarummet verkar ha tappat sin uppiggande förmåga, har därför bytt till tyngre grejer, Earl Grey! Jag är så trött att jag glömt varför jag skrev rubriken dilemma.

-Slurp. Tar en klunk Earl Grey i hopp om att kasta ljus över rubriken, men nä jag kan inte för mitt liv komma på vari dilemmat ligger. Lika bra att jag pallrar mig iväg till framkallningsapparaten och gör något nyttigt, hmm vänta lite, kan det vara något dilemma där? Men vad 17... nä kan bara inte komma på det. Rapport om eventuellt dilemma kommer förhoppningsvis senare.

Maja  signatur

Kommentarer
Postat av: Tina

Du var inte ensam om att vara trött i morse!!!

2008-03-11 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0