Bus4you

Nu är påskhelgen över för den här gången och det är dags för mig att lämna Göteborg och bege mig till Jönköping. Jag har ju trots allt en ganska busy vecka framför mig med en apsvår tenta på Lörd.
Den här gången åker jag faktiskt med Bus4you för första gången, istället för Swebusexpress eller tåget som jag annars brukar åka med och vad kan jag säga länge leve Bus4 you. Just nu sitter jag faktiskt härligt tillbakalutad i ett skinnsäte, med utmärkt internet uppkoppling och kontaktuttag så jag kan ladda min laptop. Bussen har tre säten i bredd; 2 brevid varann på högersida och enkelsäten på vänster sida. En helgdag som den här var det faktiskt  tom. billigare än samtliga andra alternativ. Ett annat plus är att man åker med juniorpris till man är 29år. Så om du ska någonstans på streckan Göteborg-Jönköping-Linköping-stockholm så jag kan starkt rekomenderra Bus4you.

Tessan signatur

Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter toppen, har aldrig hört talas om Bus4you innan. Fyndigt namn :)

2008-03-24 @ 17:58:05
Postat av: Majja

Lycka till på tentan!

2008-03-25 @ 08:21:50
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0