Bubbelvin, Kapten Morgan och Happy Meal...

...är var de 24 senaste timmarna har bjudit på i intag. Hade en mycket trevlig lördag kväll med Fröken F där vi tittade på melodifestivalen, drack bubbelvin varvat med Kapten Morgan och cola, snackade om tjejgrejer och lockade varandras hår! Promenerade ner uppiffade och glada i hatten ner till Avenyn där det var ett totalt myller av folk som köade överallt. Inte helt oväntat en lönehelg! På initiativ av Fröken F och helt onödigt (jag skulle aldrig ha kommit med ett sådant förslag själv) tog vi en taxi från kön på Diamond Dogs till Park Lane. Det hade förmodligen gått fortare att gå! Ytterligare två Kapten Morgan och cola senare och utan någon spektakulär upplevelse på Park Lane traskade jag neråt centralen för att försöka bege mig hemåt. Detta var dessvärre inte det lättaste! Två timmar senare och klockan 6.15 var jag äntligen hemma. O vid det här laget var jag så trött att jag mitt i ett försök till matintag av dagens rester somnade på soffan med kläderna på. Här sov jag gott fram till lunch och flyttades inte ur denna position förrän till kvällen. Dagen bjöd med andra ord på ännu en fruktansvärd magsjukeliknande bakfylla! Kl 19 var då jag slutligen lyckades släpa mig bort till Mc Donalds o köpa ett Happy Meal. Frågan är varför man ens utsätter sig för sådana här händelser!?

Tina signatur


Kommentarer
Postat av: Majja

Ha ha va hemskt! De där hemska bakfylledagarna vill man radera ur minnet! Själv har jag diagnostiserat mig själv - influensa - så kan nog inte åka hem till Helena idag. Vill ju inte smitta den lilla!

Puss

2008-03-04 @ 08:53:17
Postat av: Therese

Taxi från Dimond Dogs till Park Lane det va nog de slappaste jag har hört hahaha...

2008-03-05 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0