Ät mer passionsfrukt

I över en vecka har jag nu gått och tittat på skålen med passionsfrukt här på jobbet. Dessa är utomordentligt goda och varje dag har jag också hoppats att dom är riktigt nyttiga så att det finns ännu en anledning att äta många! När jag äntligen kom ihåg att googla på detta hittade jag en förträffligt bra sida där man kan beräkna exakt hur mycket näring olika livsmedel innehåller samt hur bra de är ur ett miljöperspektiv. Gå genast in på www.miljomat.se Angående passionsfrukten så är denna bärare av bland annat hyfsat mycket C-vitamin som det behövs extra mycket av i sådana här tider. Så mer passionsfrukt åt folket!

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Carolina

Passionsfrukt är ju supergott!:D Jag får ta och köpa hem ett helt lager, för nu blev jag ju sugen:P

2008-03-13 @ 13:42:24
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0