Äntligen hemma

Idag är det torsdag, vilket betyder bara en dag till helg :) Trots att det är kortvecka känns det alltid lika underbart när helgen kommer! I morse var jag trött... snoosade extra länge o somnade på bussen till jobbet. Min lilla terrorist hemma fortsätter som vanligt med nattritualen att spatsera fram o tillbaka i min säng. Hoppas verkligen att det här är någon slags trotstid som går över snart! Om inte annat har jag förstått att det inte är dags att skaffa riktiga killingar än på ett tag, min nattsömn är inte redo!  

Idag kommer min kära far hem till mig... vi ska måla om i lägenheten. Känns så bra, trivs inte alls med mina slitna terrakotta färgade tapeter som var moderna för 5 år sedan! Färgvalet den här gången blir något mellan äggvit och creme, beroende på vad som finns. Detta att hotta upp med något mer färgade sköna detaljer. 

Massa lycka till idag till Isa som ska på arbetsintervju!! Jag förväntar mig en redogörelse på bloggen i eftermiddag :) 

Tina signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0