sorry!!

Det har gått av bara farten nu när man börjat jobba, men skall bättre mig. Kan inte säga att det finns några nyheter att förmedla, men just nu består mitt jobb av enbart massa jobb och den tiden som finns över spenderar jag med mitt lilla monster, som jag saknar för varje sekund jag är borta........ i Helgen blir det Varberg iallafall för 2 eller tre av oss här ifrån luftslott. Om jag behagar dyka upp kanske det blir över lördag dag med P och  vår prinsessa, sen skall peter se på matchen på kvällen så får se hur resten av kvällen blir. Anledningen att jag även tvekar lite e beroende om ni tänkt spendera hela dagen på stranden osv. Men vi får väl kolla upp allt så får vi väl se hur det blir till helgen.... Annars får jag dyka upp någonannandag till dig Majja.
Ha en underbar trevlig helg allesammans!!

hej svejs

Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Självklart kommer det bli stranden en del av dagen, men som ni alla vet vid det här laget har jag lite problem att ligga still särskilt länge på en strand, blir därför inte hela dagen där. Efter stranden blir det grill och tårta, vilket säkert kan anpassas lite om ni ska iväg...

2008-06-04 @ 09:48:43
URL: http://luftslott4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0