Semester tider....

Vilken härlig liten tripp ni planerat Majja :)
Här blir det Sverige som gäller i sommar, dock har jag bara 2 veckors semester så känns som det blir skönt ändå och vara kvar i vårt fina land. Inplanerat på semestern är att övernatt på hotell en natt i borås för att hinna med både borås djurpark och äventyrsbadet för barnen och självklart för oss vuxna i sällskapet. Sen blir det nästan en vecka vi kommer hyra stuga på Gätteröns camping i varberg som skall bli riktigt skönt, att bara få sola, bada och äta massa gott och även såklart sommaraktiviteter finns med i planerna.
I helgen är jag ledig efter en veckas jobb, så blir väl hem till mamsen och sova över då min kära sambo skall in till stan och se matchen mellan Sverige-Spanien.
 Får väl även tillägga att han var inne igår också och var hemma 23.50 vilket inte var så populärt då jag skulle upp och jobba 7.30 men som tur var sov mitt lilla monster, annars hade nog P fått sova någonannanstans:)
ha en underbar kväll


Kommentarer
Postat av: Majja

Inget fel på sverige som sagt, ni kommer få det underbart! Hoppas du får chansen att vila upp dig lite och samla krafter, kanske inte så stor chans med den lilla busan men hoppas kan man ju! Kram

2008-06-12 @ 11:18:25
URL: http://luftslott4.blogg.se/
Postat av: Tina

Absolut inget fel på Sverige nej! Släng en liten tanke på mig när ni är lediga... jag som ska sitta inne på kontoret hela sommaren. Sins nog blir det nog betalt semester också... att få jobb är ju iaf ett steg i rätt riktning!

2008-06-12 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0