Restresa

Jag och D har en tid nu funderat på en restresa med enda kravet att det ska vara billigt, helst bara en tusing för resa och boende. Kan man resa med väldigt kort varsel, typ samma dag eller dagen efter, går det faktiskt att hitta resor som passar in på kravet! Imorgon kan man t ex åka till Kreta, Grekland för 998,- per person, ospecifierat biende, vilket inte är helt fel. Men som vädret ser ut nu här hemma i Sverige finns det enligt mig ingen anledning att åka utomlands, då känns helgen i Varberg desto mer lockande, som jag och många med mig har sagt förut: "det finns inget som slår Svensk sommar, bara vädret är bra"!

I helgen ska i allaf all jag ta mitt första dopp, fy f-n vad härligt det ska bli! Har ni tur får ni se helgen i Varberg i fina bilder på måndag!

Glöm nu inte solhatten för jössenamn, solsting är inte att leka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0