Med en enkel tulipan...

Idag blev jag firad ordentligt av mor & far med Stilton, D samt Isa med dotter, tack alla! Tårtan och maten fick jag dock göra själv, men ska jag vara ärlig har jag inget emot det! Här kommer lite bilder på mat, tårta och presenter:


Sommarsallad. Recept kommer senare.



Jordgubbstårta med rabarber och citron.


Denna fina kakburk fick jag av mamma (och pappa) inhandlad på Röda Korset. Jag älskar burkar av alla de slag!



Ännu en fin burk, den här till Corn Flakes.


Kära mamma hittade även två fina kaffekoppar till mig hos Röda korset, tycker om att blanda gammalt och nytt eftersom det blir mycket mer personligt då!

Tack för de fina presenterna, för slanten ska en Moccamaster inhandlas så att kaffe kan avnjutas i de fina kopparna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0