En helg i Bjäre


Nyfiken ungtjur (motsvarande kviga, kanske säger man hankviga!?)

Helgen blev lugn och skön, lider dock fortfarande av lätt lomhördhet av förklarliga skäl. Mellan promenader och goda måltider hann vi med några besök på loppis, vilket gav mersmak -det är ju för sjutton nästan gratis! Köpte fina gamla sylt(?)burkar i glas att förvara socker odyl. i.

Måndagen började så illa en måndag bara kan börja: regnet öser ner, jag är super trött och vill bara dra täcket över huvudet, älskllingen har glömt MINA regnbyxor i Varberg -hur f-n ska jag ta mig till jobbet då? Men det löste sig väl till det bästa när jag väl fått i mig det ack så viktiga morgonkaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0