Cap Martin, Frankrike



Hastigt och lustigt blev det bestämt att sambon och jag reser till Franska rivieran någon gång i vecka 29! 5 km från Monte Carlo, Monaco ligger Cap Martin, en mysig liten by på en halvö och det är dit vi ska. Vi får låna en lägenhet med terass av en fransman sambon lärt känna via jobbet, jag är inte sen att hänga på! Senast, och enda tillfället, jag besökte Monaco var under tågluffen för 5 år sedan och då var vi minst sagt skabbiga! Ska titta i min högst informativa dagbok från luffen efter minen därifrån, kanske hamnar något här på bloggen senare idag!

Nu hoppas jag att ni alla blir riktigt avundsjuka för det här ska bli kul kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Isa

såklart man blir avundjuk :) kan ju inte bli annat. men såklart det är ni ju värda.... och en uppdatering vill vi ju ha såklart.

kram på dig

2008-06-11 @ 17:08:13
URL: http://luftslott4.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åhh det låter underbart...Men lova mig att du är lite graciösare än på luffen och unnar dig lite mer. Puss

2008-06-11 @ 18:48:56
Postat av: Tina

Håller med Tessan, du får lova att inte äta påsketchup och majonäs för att få bort hungern. OK!? Nu vill vi istället se dig struttande bredvid prinsessan av Monte Carlo :)

2008-06-12 @ 11:11:38
Postat av: Majja

Hehe, inte mycket ansträngnig kommer krävas för att se bättre ut än sist, men sambon lovade, i ett svagt ögonblick, en liten sväng på stan innan så att jag blir respektabel (får väl se hur det blir med det). Första två nätterna ska vi tydligen bo på hotell i Monaco för att sedan bo i lägenheten, det kommer bli underbart!

2008-06-12 @ 11:16:02
URL: http://luftslott4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0