Helkväll på stan en torsdag

Ikväll var det Afterwork som stod på schemat, och inte helt oväntat blev det åter igen ett besök på Vasastan. Inget emot det då jag åt en utsökt kycklingsallad med nachos. Väldigt smaskigt måste jag säga!! 17 öl senare (för hela sällskapet) var vi på topp och jag blev av någon underlig anledning meddragen till Sticky. Tro det eller ej!? Kanske inte torsdagen var den bästa dagen att göra ett återbesök (efter 5 år) då jag förmodligen var minst 8 år äldre än de flesta där inne. Men men... Sticky blev det och efter ett glas vatten kände jag att sängen hemma lockade mer. Lämnade mina två små tjejer kvar, men tror de klarar sig fint där ändå :) Dags att krypa i säng nu... och visst Tessan & Putte klarar jag att åka hem i tid så att jag klarar av jobbet imorgon ;)

Natti & kram


Kommentarer
Postat av: tessan

Haha det var skönt att höra att du klarade stå emot frestelsen av en riktig dunderkväll på Sticky.

2008-07-12 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0