Vilket väder

Vi fått... såååå underbart att öppna dörren och höra fågelkvitter och se solen äntligen lysa, där inga moln finns i sikte. Har den närmaste timmen suttit ute på balkongen i min mysiga fåtölj och bara njutit och solat medan mitt lilla monster sovit middag.
Hennes kväll/natt slutade i att hon deckade vid 1 inatt suck vilken nattuggla jag har fått, när skall de vända. Nä nu skall jag laga mat och förhoppningsvis sitta ute och äta om lillan vill sen skall vi ut och leka för fullt på utsidan med både gungor och sandspänner, låter det kul :)
ni får gärna hänga på ni som vill.  



Ha en underbar dag så kanske det blir ett inlägg senare om alla bravader och äventyr vi haft för oss under dagen.



Isa signatur


Kommentarer
Postat av: Majja

Jag vill gärna leka, får jag vara med?!

2008-04-22 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0