Varm choklad med marsmalows

471674-107

Som de allra flesta av mina nära och kära vet är jag inte precis någon chokladälskare! När jag var en liten kid var det till och med så illa att jag ratade Oboy och hellre åt spenat och fisk. Jag var helt enkelt inte som alla andra barn! Nu har jag vuxit upp och den lilla choklad ratande ankungen har blivit en varm choklad med marsmalows drickande svan. Okey... kanske inte riktigt så... men under 2 ggr den senaste månaden har jag självmant valt varm choklad. Första gången betalade jag till och med för det... (toppade såklart med marsmalows)... och idag gjorde jag... tro det eller ej... en kraftansträngning och gjorde egen här hemma! Vad detta nu? Tror det handlar om att jag har plockat några extra vuxenpoäng. När andra lär sig dricka kaffe på kalas och äta punchpraliner börjar jag dricka varm choklad med marsmalows!

Tina signatur


Kommentarer
Postat av: Majja

Ja du va allt lite konstig på det sättet när du va liten. Ska villigt erkänna att även jag kunde föredra fiskpinnar med spenat framför choklad ibland, men jag drack iaf oboj och jag kunde äta choklad!

2008-04-03 @ 09:26:54
Postat av: Isa

duktigt:)

2008-04-04 @ 10:25:37
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0