Valfri festklädsel

Gomorgon! Har tillbringat helgen utepå landet hos mina föräldrar, skönt att slippa den gråa staden ibland!

På fredag är jag bjuden på disputation med efterföljande middag/fest, vilket känns kul men också väldigt skrämmande!

En disputation är det tillfälle då en doktorand, efter 4-5 års studier, presenterar och försvarar sin avhandling, efter disputationen får doktoranden sin doktorsexamen! Det här mina vänner, är vad även jag siktar på, vilket gör mig nervös bara jag tänker på det!

Nu på fredag gäller valfri festklädsel - vad ska jag ta på mig? Har inga pengar kvar, så om något nytt ska inhandlas får det bli för en ytterst liten peng! Hoppas bara det inte kostar något på fredag, men får nog antagligen dricka vatten till maten eftersom det är allt jag har råd med. Men hjälp mig, vad ska jag ta på mig på fredag?

                image116
Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad spännande, då har du något att se fram emot sedan :) Klädsel, jag tycker att du ska ha något klassiskt och enkelt med någon fin accesoar, du behöver nog inte köpa något nytt. Annars har jag alldeles säkert någon gammal trasa som du kan låna ;) En svart klänning t ex? På lördag däremot, då är det dags att ha någon lite mer vildare klädsel ;)

2008-04-07 @ 10:28:56
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Tessan

Har ju ingen erfarenhet från någon liknande tillställning, men som tina sa den lilla svarta kan väl aldrig gå fel. Och ett par klackar till det som visar dina gasell ben. Ha så kul

2008-04-07 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0