Väggschabloner

Håller ju äntligen på och gör en liten home makeover i min lägenhet. Min älskade pappa står hemma nu och målar för fullt i ljusa toner...på initiativ av honom. Fick strikta order om att inte göra någonting... förutom att bestämma hur det ska se ut! Kan man få det bättre, känns verkligen lyxigt! :) Vill göra någonting mer förutom grundmålningen och har bestämt mig för att sätta en väggschablon i min sovalkov med tema natur. Hittade en mycket inspirerande sida, Schablononline där det fanns mycket bra tips. Här är två av dom som jag tittat lite extra på. Färgerna är de som är på hemsidan och jag kommer inte att använda mig av  dom. Favoriten är egentligen den första fast utan de rosa blommorna och kanske någon liten reducering utav någon eller flera av fåglarna. Vad tycks? Även färgtips mottages till en vit vägg!        

   

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Sara

schabloner är fint!:)

2008-04-01 @ 14:15:37
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0