Sommar, sol och vind

Hoppas verkligen det härliga vädret håller i sig över Valborg också då det blir grill time!

Cyklade till jobbet idag, vilket kändes skönt men blev svettigt eftersom vinden låg på ganska kraftigt. Vinden ställde till förtret för andra än mig, cyklade nämligen bakom en tjej, uppklädd och fin i bl a kjol, efter ett tag hade hennes kjol blåst  upp vilket resulterade i att hela bakdelen syntes. Kan tillägga att hon antingen saknade trosor eller bar string, var svårt att avgöra på så långt avstånd! Stackars tjej, men jag fick mig ett litet skratt iaf. hade jag hunnit upp henne skulle jag nog sagt till henne att sätta sig på kjolen igen!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0