Shopping Igen??

Idag har inte hänt mycket alls, en riktig tråkig dag hittills, dock efter min lilla sötnos sömn hade jag tänkt bege mig till öppna förskolan med lilla damen så hon iallafall kan få lite roligt en sån är mulen dag.
Kanske även blir en sväng förbi kungsmässan lite senare då min kära sambo skall träna fotboll och vara tråkig och då kan jag nästan lova att det blir någon ny scarf som redan ikväll får visa upp sig för omvärlden :)
Inget går säkert när jag är på shopping humör så ni får helt enkelt gå in och snoka här ikväll för att se eventella äventyr som hänt under dagen.

Som igår fick den här scarfen flytta hem till min samling.


Isa signatur

Kommentarer
Postat av: Majja

Kan inte vänta!!

2008-04-02 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0