Potterybarn

image109
Inredning från Potterybarn

Utbudet är så ofantligt mycket större i USA, jämfört med Sverige där vi har IKEA, MIO och några till, kolla in de här fina acessoarerna från Potterybarn! Älskar mönstret på kuddarna, den avlånga älskar jag! Spegeln är annorlunda och fräsch, likaså lampan och lanterorna. Inget av det är speciellt dyrt heller (nåja, kanske inte studentvänligt). Jag älskar den ljusa marina stilen, den dagen jag har förmånen att äga ett hus ska jag inreda en vit dröm i marin stil!

Maja

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, tack för titten hos mig :) Det är succelentplanteringar... växter som behöver väldigt lite vatten och gärna mycket sol :)

2008-04-03 @ 21:12:43
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Sogol

tänkte först när ja såg överskriften potterybarn, att ni hade de i sv eftersom ja införskaffat lite därifrån sj fast här men nejdå de va här du mena:) hoppas allt e bra massa kramar

2008-04-04 @ 00:22:02
URL: http://sogol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0