Ooops!

Besöket med D hemma hos Isa och P gick bra, kanske lite för bra, det slutade med att D ville testa om deras barnvagn fick plats i vår nyinköpta bil! Ta det lite lungt älskling, sa jag, det där kan vi ta den dagen det kommer! Snacka om att jag kände mig stressad!

 Anyway, jag är jätteglad över att D verkar vilja flytta ner dit nu, hoppas bara vi får en lägenhet där snart, vår intresseanmälan på en lägenhet behandlas just nu... Tror tyvärr inte att vi får just den, har bara stått på kö i någon månad, men man vet aldrig...

Maja

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter alldeles lysande :) Man vet aldrig när det kan komma att bli en liten killing på väg ;)

2008-04-16 @ 11:04:22
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Sogol

nu undrar jag vart de e Isa bor, vi snacka ju om att ni hade fått den men kommer inte ens ihåg vart de var

2008-04-16 @ 15:01:01
URL: http://sogol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0