Nagelbitare!

En riktig rysare är precis avklarad här på berget! Har ägnat den senaste halvtimmen åt intensiv och nervkittlande budgivning på nätet, vilket resulterade i vinnande bud för oss! Vill ni veta vad vi köpte?!

En BIL blev det äntligen, vilket känns så himla skönt! Nu är det lättare att hälsa på hemma hos t ex Isa som ju brukar ta mig nästan 2h från dörr till dörr, inget man gör varje dag... Vår sommarsemester är också räddad, nu är mysiga turer ner till den skånska myllan/möllan (vad säger man) möjligt också, kanske även kan bli en resa uppåt kusten till någon liten mysig bohusby!

Tut tut på er

Maja


Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis, eller vad säger man!? :) Så länge jag får åka med på någon utflykt då och då vill säga ;) Ska ni se till att behålla den här bilen nu då?

2008-04-09 @ 14:10:24
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Majja

Ni och ni, jag har ingen makt över bilarna, men ja, jag tror att han har tänkt behålla den, men säker kan man ju aldrig vara när det gäller kära D!

2008-04-09 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0