Molnen har skingrats!

Den dåliga starten idag är numera ett minne blott, allt känns bra nu, men måndagsmorgnar kan kännas tunga ibland, eller hur?!

D är och hämtar vår "nya" bil nu, ska bli spännande att se den. Efter jobbet blir det återigen en färd ut till mor och far för att där tvätta bilen, vem vet, jag kanske t o m hittar något ätbart där ute! En liten lekstund med hunden Stilton är heller aldrig fel, han är världens bästa charmtroll! Önskar att han fick flytta hem till D och mig istället men misstänker att landet smäller högre än en lägenhet i vovvevärlden, misstänker även att mor och far skulle misstycka.

Så ni ser, ingen fara på taket för Majja längre, det var bara en högst tillfällig måndagsdepression.

Kram på er!

Maja


Kommentarer
Postat av: Tina

Bra att du är på bättre humör! Själv har jag suttit i halvkoma hela dagen då jag fortfarande har lock för öronen, är lite märkligt måste jag säga. Radio, prat o sus blandas alla ihop! Ska bara hem o käka o sen lägga mig på soffan. Hoppas kunna få sova utan att några spöken tar mig :/

2008-04-14 @ 17:09:29
URL: http://luftslott4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0