Malta - en pärla i medelhavet!

Kan inte riktigt släppa tanken på att sticka iväg till en varmt och skönt land och plugga engelska. Detta har stått på min agenda alldeles för länge nu!  Som ni alla vet är detta min ständiga Akilles häl och jag känner att det snart behövs göras något åt detta! Tror dessutom att min framtida karriär skulle få ett rejält upplyft. Har därför suttit här och funderat fram och tillbaka på olika alternativ. Det jag kom fram till var att... varför inte åka till en ö som omges av medelhavets renaste vatten och därför gör den till ett erkänt toppenställe bland dykare.... eller till en ö som dessutom är en ypperlig destination för klättring!? Tänk till råga på allt att få stanna där i hela 13 veckor. Själv tycker jag det här låter utomordentligt trevligt! Ön jag pratar om är Europas sydligaste stat, och heter som ni säkert redan har förstått, Malta. Att ön ligger i Europa gör dessutom att jag inte belastar mitt välgödda CSN konto med allt för mycket mer. Får jag inte jobb här på Byrån är tanken därför att packa ner flip-flopp skorna och ta första bästa flyg och stanna där till i slutet av september. Sugen på att hänga med? ;)

471674-111

Tina signatur

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag känner att jag gjort mina utlandsstudier redan =) Men det kan ju vara ett alternativ OM du inte får jobb. Kan komma ner och hälsa på och dyka lite.

2008-04-04 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0