Lundsbrunn spa

     

Till Startsidan

För mig var den första april inte bara en dag att luras, det var även min och pojkvännens 5 års dag. Och vilken fantastisk överraskning han hade inplanerat...

Väcktes strax innan klockan 09.00 på morgonen och fick ett litet brev där det stod att jag skulle ha packat lite diverse saker och vara klar att sticka vid 10.00. När jag väl var klar kom han tillbaka och hade lånat en bil. Vi började köra rakt ut på landet och han teg som muren, själv hade jag inte en susning om vart vi var på väg. Någon timma senare stannade vi och hade picknick i sommarvärmen vid Hornborgarsjön och tittade på de 12.800 tranor som samlats där.

Senare på dagen kom vi till Lundsbrunn spa och checkade in på hotellet. Väl där blev jag ordentligt bortskämd med massage, bubbelpool, bastu och god mat. Tusen tack till min underbara pojkvän.



Tessan signatur

                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter helt fantastiskt måste jag säga!!!

2008-04-02 @ 18:45:43
Postat av: Isa

Vilken underbar dag du måste haft :) förstår att du blev överraskad.

2008-04-02 @ 19:19:56
URL: http://luftslott4.blogg.se
Postat av: Majja

Jag är så himla avundsjuk på dig, jag lovar jag är helt grön i ansiktet!

2008-04-03 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0